VILKÅR OG BETINGELSER

BRUG FOR HJÆLP?

Venligst kontakt vores kundeservice – send en email til: nf@nordicmodern.dk. Vi gør vores bedste for at svare inden for 24 timer.

2. FRAGT I DANMARK OG UDLANDET

Gratis fragt gældende i Danmark, Skandinavien samt øvrige EU lande ved køb over DKK 500 / EUR 65

Ved bestillinger under DKK 500 / EUR 65 beregnes DKK 50 / EUR 6,5 i fragttillæg.

Al forsendelse i Danmark bliver leveret af GLS. Når du bestiller pakkeshop eller erhvervslevering leveres direkte til din bopæl eller firma adresse. Du kan også vælge levering til en pakkeshop, der er tættest på din bopæl i check-out.

For levering til Grønland og Færøerne bedes du kontakte vores kundeservice:

3. LEVERING

Danmark: 2-4 arbejdsdage

Europa: 5-7 arbejdsdage

4. BETALINGSMULIGHEDER PÅ WWW.NORDICMODERN.DK

På nordicmodern.dk kan du betale med Mobilepay, VisaDankort, Visa, Mastercard, Visa Electron og American Express.

*Alle priser på nordicmodern.dk er i DKK Danske Kroner eller i Euro og er inkl. moms.

5. HVORNÅR HÆVES BELØBET FRA KUNDENS KORT?

Når du køber et produkt på nordicmodern.dk, vil du modtage en email-bekræftelse. Bemærk at ordren ikke accepteres, før vi har dobbeltkontrolleret, at det ønskede produkt er på lager. Efter dette vil du modtage en endelig ordre på forsendelsesbekræftelsen. Herved hæves pengene hos kunden, når varen er afsendt.

6. HVORDAN SENDES VAREN RETUR?

Produkter som er købt på nordicmodern.dk kan returneres indenfor 14 dage efter modtagelsen. Udfyld vores retur-seddel.

GLS retur seddel klik her:

RETUR

Har du spørgsmål til din vare eller returnering er du velkommen til at sende en e-mail med teksten “RETUR” samt dit ordre nr. til nf@nordicmodern.dk, så besvarer vi din mail hurtigst muligt.

Fortrydelsesretten annulleres, hvis du bruger produktet på en måde, der åbenlyst reducerer salgsværdien markant. Varen skal returneres ubrugt og i samme stand, som da du modtog varen. Bemærk, at du er ansvarlig for varerne, indtil vi modtager dem og skal derfor dække returomkostningerne, hvis varen er beskadiget. Hvis varen er ødelagt eller mistet under forsendelsen, kan du holdes ansvarlig. I dette tilfælde er det dit eget ansvar at dokumentere returneringen. Når varen er modtaget i fin stand hos os, vil beløbet blive refunderet til din konto.

Fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varer påhviler altid dig som køber. Ved ønske om ombytning til anden vare, sendes den nye bestilling / vare fragtfri til dig. OBS.

Send varen retur til:

NORDICMODERN
SØLLERØDVEJ 111
DK-2840 HOLTE

Bemærk: Vi modtager IKKE pakker sendt pr. efterkrav eller pakker sendt uden omdeling.

*Bemærk at varen af en bestemt størrelse eller skrøbelighed kan leveres personligt og afhentes i vores showroom på adressen Søllerødvej 111, 2840 Holte.

Besøg efter aftale.

7. AFHENT OG BYT

Det er muligt for alle vores kunder at bytte og afhente deres webshop ordre i vores butik.

ADRESSE:

NORDICMODERN
Søllerødvej 111
2840 Holte

Besøg efter aftale.

8. PAKKER DER ER BESKADIGET

Varerne er forsikret under transit og vi beder dig venligst kontrollere indholdet af pakken efter modtagelse. Hvis pakken og / eller indholdet er beskadiget ved modtagelsen, bedes du fortælle det inden for 24 timer efter modtagelsen.

Ved beskadigede varer / reklamationer : Send os en mail til: nf@nordicmodern.dk

NORDICMODERN er ansvarlig for varer, der er beskadiget under forsendelsen. Du vil blive tilbudt en ombytningsvare eller såfremt varen ikke længere er lager få refunderet din indbetaling.

9. KLAGE

Vi håber at alle er tilfredse – hvis ikke, bedes du kontakte vores kundeservice ved at sende os en mail: nf@nordicmodern.dk Vi bestræber os på at svare hurtigst muligt og gerne inden for 24 timer. NORDICMODERN handler i overensstemmelse med de retningslinjer og love, der er fastlagt i Danmark. Klager kan fremsættes i overensstemmelse med reglerne i lov om salg af varer. Du har derfor også 2 års reklamationsret i følge købeloven.

NORDICMODERN
Søllerødvej 111
2840 Holte

CVR: 39697580

*NORDICMODERNs handelsbetingelser blev sidst opdateret: Den 27. Juli 2021